Tuesday, July 24, 2007

क्याक्टस, उँट, मरुभूमि र म


प्रकाशकृष्ण "बाक्सिला"


शान्त वातावरण बीच एकान्त मरुभूमि
अर्थात
एकान्त मरुभूमिको शान्त वातावरण
अनि जीवनको अस्तित्वको खोजी !
केको लागि
प्रश्न छ तातो हावाको !
म अनुत्तरित छु
म भित्रको रिक्तता वा
मेरो चेतनाभित्रको शून्यता
जुर्मुराउने जमर्को गर्छ
अलिकति वालुवाको धुलो उडेर
केही परसम्म जान्छ
एउटा काढेदार वनस्पतिमा
ठक्कर खान्छ
र जमीनमा र्झछ
क्याक्टस....।
अहो ! क्याक्टस पनि जीवन हो
यो पनि बाँचिरहेछ
हरित भएर वृद्धिरत !
रङ्गीविरङ्गी भएर फुलिरहेछ
अनि आफ्नो रक्षार्थ काढे हतियार उठाएर
मरुभूमिको तीक्ष्ण झोक्काहरुको सामना गरिरहेछ
धैर्यतापूर्वक र वीरतापूर्वक ।
के त्यसो भए मेरो खोज
यही क्याक्टस हो त?
अह कदापि हुन सक्दैन
किन म सुवासित सुन्दर र
रेशमी कोमल पुष्प भीड छोडेर
क्षुद्र क्याक्टस खोजुंला...।
मलाई क्याक्टस त पटक्कै मन पर्दैन ।
नत्र म किन आएँ यस महा उष्णभूमिमा ?
अचानक....
एक हुल उँटहरु धिमा गतिमा आउँछन्
प्रचण्ड सूयको रापलाई चुनौति दिदै
रत्तिभर पर्वाह छैन ताप र तृष्णाको
अहो ! उँट ....!
उँट पनि त झन् चलायमान जिन्दगी हो
मरुभूमिका कष्टहरुलाई सहर्ष स्विकार्नु
बिना पानी.....
रगत पाक्ने गर्मीलाई आँखाले खाँदै हिड्नु
उसको नियति......।
त्यसो भए के म उँटलाई खोज्दैछु ?
अहँ , यो हुन सक्तैन
यो हुनै सक्तैन
किनभने म वसन्तको हरियाली बीच रमाउने
जल संसारमा विचरण गर्ने
सेतो हिमराशिमा जीवन बाँच्ने
सारा प्राणी जगत छोडेर
त्यही भद्दा उँट रोजुला ?
मलाई उँटको जिन्दगी ठयाम्मै मन पर्दैन ।
तर अनायासै म यथार्थमा ओर्लन्छु
म आफ्नै ओछ्यानमा छु
म आफ्नै वर्तमानमा छु
म आफ्नै संसारमा छु
त्यसैले झन् आफुलाई आफैमाथि दया लागेर आउँछ
मलाई आफ्नै परिचयको प्रश्नले टोक्न थाल्छ
म झन् झन् सत्यको नजीक पुग्छु
उफ...म त मरुभूमिमा हल्लिरहेको
क्याक्टस रहेछु
म त बालुवाको थुप्रोमा दौडिरहेको
उँट रहेछु
म त सिङ्गो मरुभूमि रहेछु
फेरि ममताहरु टुसाउँछन् मेरो अन्तरमा
गलत सोचहरुलाई सच्याउँदा सच्याउँदै
अप्रत्यासित शब्दहरु निस्कन्छन् मेरो मुखबाट्
मेरो प्यारो मजस्तै क्याक्टस.....
मेरो प्यारो मजस्तै उँट.....
मेरो प्यारो मजस्तै मरुभूमि

No comments: