Friday, August 3, 2007

बिदाइमा उठेका हातहरु


दिलिप योन्जन


बसपार्कमा उभिएर बिदाइमा
तिमिले आँखाभरि मोती सजएको
भाबना छल्किन्दा आँसुले गाला भिजेको
रातभरि सुकसुकाउदै गरेको बाचाहरु
तिम्रो आँसुले मेरो निद्रा उडाएको
त्यो रात बशौ बितेपनि
मेरो मस्तिस्कको आकाशमा
मेरो आँखाको सागरमा
तिम्रा शब्दहरु रिदयभरि गुन्जिरहन्छन्
म डुबिरहन्छु, हराइरहन्छु
झिनो आशाको लामो गन्तब्य लिएर
भाबबिहवल भएर एक्लै छटपतिन्छु
वारि पारि छितिजभरि खोजिरहन्छु
जब गोधुली गल्दै जान्छन
यनभरि तिमी घुमिरहन्छौ, उडिरहन्छौ
चाहनाहरु छताछुल्ल पोखिन्छ
कोमल आत्मा पोल्छ, ट्टाउँछ
ढुकढुकी खोज्न थल्छ रक्तिम किरणसरी
जब जब साँझ अन्धकार रात बन्छ
तिम्रो मीठो निद्राले ब्युझाइ रहन्छ
रातभरि छटपटाएर घायल बन्छु
सपनीभरि स्वर्गमा उडिहिदे नि
तिम्रो अगालोमा बाँधिएर हराउन सक्दिन
म आफु आफैमा हराउन सक्दिन
ओल्टिन्छु, कोल्टिन्छु, थकित मेरा यादहरु
त्यसैले त हर रात अनि दिनहरु
पल पल पलभरिको लागि भए पनि
मुटुभरि सजाएर
परेलीभरि टिल्पिलाएर
रिदयभरि तस्बिर साचेकोछु
मेरो सम्झना गरी सधै सधै तिनी
हाँसोका पलहरु सँगै खुशीका खित्काहरु
बाचा बन्धनका अमर आधारहरु
कल्पनामा कोरिएका सुन्दर महलहरु
आज पनि मेरो सामु जीबित छन्
तिम्रो आस्थामा डुबेका भबनाहरु
आँखाभरि छल्किएका चाहनाहरु
सँगसगै बिदाइमा उथेका कोमल हत्केलाहरु

-------------------
साउथ अमेरिका

No comments: