Wednesday, August 8, 2007

म त फगत एउटा--


भरु 'पल'

म त फगत एउटा भर्याङ् - अब कहाँ जाने हजुर------?
मेरो दरिलो मेरुदन्ड समातेर
बलिष्ट करङहरुको खुटकिलो टेक्दै
कैयौं मान्छेहरु माथितिर चढे,
केही हनुमान र सुग्रिबहरु,
सीताको खोजी गर्दै चढे,
र लंकातिरै मुग्लान पसे,
केही स्याल र हाइनाहरु सिनोको केवाब छपाउदै चढे,
र पदीय लालचको बैतरणी तर्दातर्दै मरे,
केही बाङपाटे र पिरानाहरु मेरो कठालो समाउदै चढे,
र सफलताको 'बेसक्याम्प' तिर अगाडि बढे,
म भने फगत एउटा भर्याङ हुनुको गर्विलो छाती छाम्दै
अनुशासन र इमानदारिताको पदचापभित्र डुबिरहें,
मैमाथि टेकिने तिनका जबरजस्त पाउहरु चुमिरहें,
'जो हुकूम' को भारीमाथि भारी थेक्दै,
स्वाचलित यन्त्रबत उभिरहें
माथि च् ढ्दा - उन्नतिको ओलन चाट्दै
कसैले मसंग स्वर्ग जाने कुरा गर्‍यो,
र मलाई स्वर्गको सपना देखायो,
मेरो टाउकोमा अन्तिम पाइला बजार्दै -
कसैले नर्क बस्ने योजना सुनायो,
र मेरो नाम यमदुतमा दर्ता गरायो,
अनि पछि उही मान्छेहरु -
ममाथि भएर च् ढ्न बेहद डराउन थाले,
दिमाखले बुढा हुन नसकेका नाबालकहरु
मलाई देख्दै तर्सेर कराउन थाले,
बर्षौंबात -
अहिले म सम्झन्छु
यत्रो निर्दयी बेमौसम समयले
अवसरको आकाश उघारिरह्यो,
च् ढ्नेहरुको भिडबाट स्वार्थ नै स्वार्थको गन्ध आएपछि,
म भने माथि पनि गईन,
झर्नेहरुको भिडबाट तिरस्क्रित भएपछि,
सांचो अर्थमा - म तलको पनि भईन,
हजुर,
म त फगत एउटा भर्याङ - अब कहाँ जाने?

------------
नोर्थ योर्कशायर, बेलायत।

2 comments:

Iswor Chamling said...

Pal daju, i like this peom... hajur kata hunuhunchha... thikthakai ??
humm..i just got email... with this website link its a good blog site...

bharupal said...

Ishshor ji,
namaskar chha hai,
thank you very much for your lovely comments.

how are you ? and where are you at the mement.
I am in North Yorkshire.
recently going to Op Herrick. I probably come back from there and straight go to Catterick in GLW.
Let's see what' happend?

hope, you are with your family.
keep in touch and take care.
see you next time

with rgds,
bharupal
Nork Yorkshire